Müşteri İlişkileri Sorumlusu (m/f/d) Würth Industrie Service Türkiye
Müşteri İlişkileri Sorumlusu (m/f/d) Würth Industrie Service Türkiye
Müşteri İlişkileri Sorumlusu (m/f/d)
Aranan nitelikler ve iş tanımı
İş Tanımı
Müşteri ve saha çalışanlarına destek konusunda şirket merkezinde görevlendirilmek üzere;
- Fiyat tekliflerinin hazırlanması ve takibi,
- Müşteri sipariş takip ve koordinasyonu,
- Müşteri ve saha çalışanlarının talepleri ile ilgili gerekli desteğin verilmesi,
- Düzenli olarak müşterilerle ilgili gerekli analizlerin ve raporlamaların yapılması,
- Müşteri sözleşmelerinin hazırlanması ve takibi,
- Sözleşmeli ve Proje bazlı müşteri taleplerine yönelik ürün çalışması ve müşteri ziyaretlerinin yapılması,
Aranan Nitelikler
- Eğitim kurumlarının teknik bölümlerinden mezun,
- Teknik konularda yetiştirilmeye açık,
- Takım çalışmasına uyumlu,
- Müşteri odaklı çalışabilen, destek konusunda yetenekli ve istekli,
- İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
- Etkin zaman yönetimi yapabilen ve planlı çalışabilen,
- Sosyal yönü ve iletişim gücü yüksek, ikna kabiliyeti iyi ve pazarlamada başarılı,
- Takip ve denetleme yönü kuvvetli,
- B sınıfı sürücü belgesine sahip ve aktif olarak kullanabilen,
- MS programlarına iyi derecede hakim,
- İstanbul-Silivri bölgesinde ikamet eden,
Müşteri İlişkileri Sorumlusu alınacaktır.
İletişim
Sizin için buradayız!
Sorularınız mı var? Sorularınızı memnuniyetle yanıtlarız. Bizimle +90 212 716 5200'ı arayarak ya da e-posta yoluyla iletişime geçebilirsiniz insankaynaklari@wurth-industrie.com.tr.
Würth Industrie Service GmbH & Co. KG formda belirtilen kişisel verileri sizin için talebinizi işlemek amacıyla kaydeder ve işler. Lütfen formlarda zorunlu alan işaretlerine dikkat ediniz. Bu işlemler için, yani ön sözleşme önleminin uygulanması amacıyla işlenmesi için hukuki temel, Veri Koruma Temel Yönetmeliğinin (GDPR) 6. maddesi, 1. fıkrası, b bendidir. Tarafınızca gönüllü olarak verilen verilerin işlenmesi Veri Koruma Temel Yönetmeliğinin (GDPR) 6. maddesi, 1. fıkrası, 1 bendi temelinde gerçekleşir. Bundan sonra işlemeye bizim haklı menfaatlerimizin korunması için izin verilir. Bizim haklı menfaatimiz, sizinle, yani müşterimizle iletişim içinde olmaktan, danışmanlık kalitemizi iyileştirmekten ve sizinle olası sorularınızda kolayca iletişim kurabilmemizden oluşmaktadır. Derlenen veriler tarafımızca sadece sorunuzun ele alınması için ve sizinle iletişime geçmek için gerekli olduğu kadarıyla kaydedilir. Bundan sonra bu verileri silinir.
Tamamlayıcı veri koruma bilgilerini, özellikle de bilgi alma, düzeltme, silme, işlemenin sınırlanması, itiraz ve şikayet etme haklarınızla ilgili olanları Veri koruma açıklamaları altında bulabilirsiniz.