Würth Industrie Service - profil
Würth Industrie Service

Şirketin tarihi büyük bir fikirle başladı. Bu fikrin nasıl gerçeğe dönüştüğünü gösteriyor.

Würth Industrie Service

Şirketin tarihi büyük bir fikirle başladı. Bu fikrin nasıl gerçeğe dönüştüğünü gösteriyor.

Würth Industrie Service efsanesi

"Durmadan devam ediyor ama köklerine sadık" Bu cümle, Würth Industrie Service'in temsil ettiği her şeyi özetlemektedir. Marka olarak. Şirket olarak. Ve C-parçaları ortağı olarak. Sizi gelenek ve yeniliklerle şekillenen bir yolculuğa çıkaralım.

1945 - En başından beri

Geçmişte ana şirket Adolf Würth GmbH & Co. KG Künzelsau'da bulunan Reinhold Würth, endüstriyel müşterilere tedarik sağlama potansiyelini ve buna bağlı büyüme pazarını fark etti. Böylece Würth Industrie Service GmbH & Co. KG, 13 Ocak 1999 tarihinde Bad Mergentheim'daki Industriepark'ta bağımsız bir kardeş şirket olarak kurulmuştur. Almanya'nın merkezindeki Bad Mergentheim'da bulunan Industriepark, şirketin faaliyetleri için ideal bir konum. Eski Deutschorden-Kaserne kışlası, 20 yılı aşkın bir süredir Würth Industrie Service'in şirket merkezi olarak hizmet vermektedir. Bad Mergentheim'daki "Drillberg" üzerinde bulunan Deutschorden-Kaserne kışlası, 1990'ların başında Avrupa genelinde silahlı kuvvetlerin küçültülmesiyle birlikte kapatıldı. Burada konuşlanmış olan 36. Zırhlı Tugay 2003 yılında başka bir yere taşınmış ve hizmet dışı bırakılmıştır. Kışla sahası 1999 yılında Würth Grubu tarafından satın alınmış ve Würth Industrie Service tarafından endüstriyel müşterilere hizmet vermek üzere mevcut altyapı kullanılarak bir Avrupa lojistik merkezine dönüştürülmüştür.

 

Industriepark Würth, 1999
Drillberg'de, 1999
Kışla sahası, 1994
Kışla, 1999
Dr. h. c. mult. Reinhold Würth ile ziyaret, 1998
Würth Industrie Service'te resepsiyon, 1999

2000 - Bağımsızlığa doğru atılan adım

Yeni milenyumun 1 Ocak tarihinde Würth Industrie Service, Adolf Würth GmbH & Co. KG'nin endüstri divizyonunun işlerini devraldı. İlk başta, 122 hektarlık bir alanda 88 kişiyi istihdam etme fikri akıl almaz görünüyordu. Ancak yıllar içinde elde edilen rakamlar ve başarı öyküsü, şirketin kurucularını haklı çıkardı. Bu adım, tüm meslektaşlarımızın ortak çabalarıyla mümkün olmuştur. Bu yılın bir başka dönüm noktası da Şubat ayında Kanban lojistik merkezinin açılması oldu. Toplam 11.000 metrekarelik bir alan. Toplam 9200 palet alanı ve 100.000'den fazla raf ile oldukça fazla ürün için yer! Würth Industrie Service, 22 ve 23 Temmuz 2000 tarihlerinde ilk kez bir açık gün etkinliği ile kendini halka tanıttı. Ziyaretçi sayısı 100.000'in üzerindeydi!

 

Kanban lojistik merkezinin açılışı, 2000

Kanban lojistik merkezinin açılışı, 2000

Würth Industrie Servis açılış günü

Açılış günü, 2000

2001 - 2005 - Devam eden iyileştirmeler

Würth Industrie Service, Liebherr-International Deutschland GmbH ile birlikte 2001 yılında Alman Mühendisler Birliği (VDI*) tarafından verilen WIN-WIN-Cup* ödülünü kazandı. Bu, müşterilerin ve tedarikçilerin her ikisinin de kazanan olarak kabul edilebileceği iş ilişkileri için verilen yıllık bir B2B ödülüdür. 2002 yılında Würth Industrie Service'in satış bölümü Otomotiv, Kargo, Kanban ve E-Ticaret bölümlerine ayrılmıştır. Würth Industrie Service ayrıca Würth İsviçre'nin müşterilerine Bad Mergentheim'dan tedarik sağlarken, 2003 yılında, Würth Industrie Fransa ile lojistik tedarikini devraldı. Buna ek olarak, Kanban deposunu 2000 metrekarelik bir taban alanı üzerinde 5500 palet alanı daha genişletme çalışmaları başladı. Rakamlar göz kamaştırıcıydı - 15.000 paletlik alan, 45 metre yükseklik. 2004 yılında Drillberg'de buna uygun bir depo için bir plan hazırlandı. Bunu, yeni yüksek raflı deponun (N07) ilk inşaat aşamasının temel atma töreni izledi. Bu sırada Drillberg'deki gelen ve giden mal deposu, Bina N06'daki yüksek raflı depoya yeni bir bina olarak eklenmiştir. 2005'in başından itibaren yeni AB ülkeleri de Bad Mergentheim'dan ürün tedarikine başladı ve böylece WINWORK® (Würth Endüstriyel Ağı) büyümeye başladı. Hindistan ve Çin'deki WINWORK® şirketleri Asya'daki endüstriyel ağı güçlendirdi.

 

Palet deposu

Yeni palet deposu, 2003

Würth Industrie Service yüksek raflı depo

Yeni yüksek raflı deponun devam eden inşaatı (N07)

2006 - 2007 - Başka bir keşif Café Waldeck

Dünya çapındaki endüstriyel ağ WINWORK® büyümeye devam etti. Brezilya ve Güney Afrika'daki şirketlerin yanı sıra İngiltere'deki yeni bir şube de endüstriyel ağı güçlendirdi. 21 Şubat 2006 tarihinde Ketterberg'de eski Café Waldeck'in Reinhold Würth Haus'a dönüştürülmesi için ilk temel atma töreni gerçekleştirildi. Yeni bir konferans ve etkinlik merkezi olan Reinhold Würth Haus'un resmi açılışı 2007 yılında yapılmıştır. Belediye Başkanı Dr. Barth, Bad Mergentheim Belediyesi adına "Reinhold-Würth-Straße" (Reinhold-Würth Sokağı) için bir sokak tabelası teslim etti. İkinci bir yüksek raflı depo (N08) inşa edilerek, doğrudan mevcut yüksek raflı depoya (N07) entegre edildi.

 

Café Waldeck

Café Waldeck, 2005 …

Reinhold Würth Haus

... sonunda Reinhold Würth Haus etkinlik merkezi haline geldi.

2008 - 2015 - Sürekli inovasyon

2009 yılı Kanban lojistiğinde büyük bir yenilikle başladı: W-KLT®'nin (Würth kanban kutusu) geliştirilmesi ve piyasaya sürülmesi. Bunu, "Modüler Lojistik" projesi için 2009 Deutscher Logistik-Preis (Alman Lojistik Ödülü) gibi bir dizi ödüller takip etti: Çok Kanallı Dağıtım için Çözüm" veya Bambus-Champion 2010 ödülü. Her yıl verilen ödül, ortalamanın üzerinde büyüme, yenilikçilik veya diğer başarı faktörleri nedeniyle rekabette öne çıkan şirketleri onurlandırmaktadır. 2011 yılında, Liebherr Group ve Würth Industrie Service arasında son on yılın en iyi müşteri-tedarikçi ilişkisi için WIN-WIN CUP ödülü verildi. 2012 yılı aynı zamanda bazı önemli yenilikleri de beraberinde getirmiştir. Firma, endüstriyel ürün yelpazesinde 1.000.000 ürünü aştı, yeni Kanban kutusu W-KLT®2.0, Kanban lojistiğindeki devrimin daha da geliştirilmesi olarak resmi olarak üretime hazır hale geldi, ORSY®mat 3.0, malzeme yönetiminde C-parça gereksinimlerini yönetmek için yenilikçi bir çıktı sistemi olarak tanıtıldı ve iBin® kamera modülü, uzun vadede tüm malzeme yönetimi sürecinde devrim yaratan bir optik sipariş sistemi olarak 2013 yılında piyasaya sürüldü. iBin®'in amacı, C-Parça yönetimini ve doğrudan iş istasyonu tedarikini gerçek zamanlı olarak birbirine bağlamak ve otomatikleştirmektir. Yeni iBin®WP, C-parça yönetiminde endüstriyel devrimi müjdeledi: Endüstri 4.0 - Ağa bağlı bir sistem dünyasının merkezindeki insan. Ağ bağlantılı sistemler - Dijital. Gerçek. Şeffaf. Fraunhofer Malzeme Akışı ve Lojistik Enstitüsü (IML) ile işbirliği içinde iDISPLAY 2015 yılında geliştirilmiştir. CPS®MOBILE uygulaması ek bir yönetim sistemi açarak şeffaf bir bilgi ve veri alışverişi sunar.

 

W-KLT® - Würth küçük kanban kutusu
W-KLT®2.0 - Würth küçük kanban kutusu 2.0
Çevre dostu bileşenler
iBin®: İlk akıllı Kanban kutusu
iBin®WP: Doğrudan, ağ bağlantılı iş istasyonu kaynağı
iDisplay & CPS®Mobile: Ağ bağlantılı sistemler

2016'dan 2019'a - Geleceğe bakış

Fabrikanız gerçekten yalın mı? Şirketlere C parçaları tedarik etmenin, gerekli ürünü teslim etmekten başka bir şey olmadığı günler geride kaldı. Günümüzde tedarikçi, bir şirketin süreç yapısına entegre olan ve kapsamlı sistemler, hizmetler ve bilgi ortamları aracılığıyla şirketin dijital ve fiziksel dünyada ağa bağlanmasını destekleyen bir ortak haline gelmiştir. 2017'den bu yana yüksek raflı deponun genişletilmesi, depolama kapasitesini 49.000'den fazla palet bölmesi artırarak, 150.000'i paletler için olmak üzere yaklaşık 650.000 depolama yuvasına yükseltti. Würth Industrie Service'in test laboratuvarı resmi bir test merkezi olarak akredite edildi. iPLACER® RFID ürün yelpazesine eklendi. Yıl sonunda Würth Industrie Service ilk kez 500 milyon Euro'nun üzerinde satış gerçekleştirdi. 2018 yılında, CPS®miLOGISTICS ile Würth dışından gelen ürünler, standart ve özel parçalarla birlikte C-parça yönetimine entegre edildi ve Würth Industrie Service için otomatik Kanban tedarikine dahil edildi. 2019'da inovasyon fabrikası, ORSY®mat WGT ve ORSY®mat CHE gibi yenilikçi otomat teknolojilerinin, kullanıcıların tüm tedarik zincirlerini dijitalleştirmelerine ve bu tedarik zincirini daha şeffaf hale getirmelerine olanak tanıyan başka çözümler olarak Würth Industrie Service yelpazesine eklenmesiyle inovasyon fabrikası büyüdü. ORSY® LockBox, şirketlerin raf ve depo yönetimi süreçlerini kontrol etmeleri için basit ve esnek bir yol. Yüksek raflı deponun 30.000 rafla genişletilmesi de dahil olmak üzere, lokasyonun genişletilmesine yönelik ilave yatırımlar gerçekleştirilmiştir. Würth Industrie Service lojistik merkezinin daha da genişletilmesi devam eden bir çabadır. 2018 ve 2020 yılları arasında, müşterilerin arz güvenliğini sağlamak için genişleme faaliyetlerine toplam 160 milyon EUR yatırım yapılmıştır.

 

Würth Industrie Servis yalın fabrika

Fabrikanız gerçekten yalın mı? Tedarikçiden ağa bağlı iş ortağına

Würth Industrie Service inşaat projeleri

Lojistik genişleme tüm hızıyla devam ediyor - geleceğe yatırım

2020 - istikrarlı C-parçaları yönetimi

2020'deki Covid-19 salgını, istikrarlı bir C-Parça yönetimine sahip olmanın ne kadar önemli olduğunu ve dijital ve temassız teknolojilerin rolünü bir kez daha kanıtladı. Sipariş ve stok yönetim sistemi olarak entegre bir okuyucu ve vericiye sahip kullanışlı, pille çalışan bir modül olan iPLACER® gibi yenilikçi RFID sistem çözümlerinin yanı sıra RFID etiketleri için çevreyi sürekli tarayarak siparişleri otomatik olarak tetikleyen açık bir sistem olan RFID palet kutusu çalışmasıyla Würth Industrie Service, kullanıcıların tüm teslimat zincirlerini dijitalleştirmelerine ve şeffaf bir şekilde planlamalarına yardımcı olabilecek daha fazla çözüm ekleyerek portföyünü genişletiyor. Müşterilere kablo, tel, kordon ve tesisat malzemesi tedarik eden bir otomat olan ORSY®mat CBL üzerinde yapılan çalışma, malzeme yönetiminde maksimum kesinlik sağlıyor. Çalışma ortamında en üst düzeyde güvenliği sağlamak için, pandeminin ardından CPS®IWS ürün serisindeki işyeri sistemlerine profesyonel hijyen çözümleri getirilmiştir. Würth Industrie Service'in dijital dönüşümü yönlendirdiği gerçeği, yalnızca otomatik C-Parça yönetimindeki teknolojilerle değil, aynı zamanda şirket tarafından sunulan hizmet yelpazesini interaktif olarak deneyimleme fırsatıyla da kanıtlanmaktadır. WIS Virtual Experiences sanal showroomu, verimli bir C-Parça yönetimi için sistem çözümlerinin yanı sıra ürün yelpazesini sunmakta ve müşteri ziyaretleri için uygun bir ortam sağlamaktadır.

ORSY®mat CBL kablo dispenseri

Mevcut çalışma: ORSY®mat CBL kablo dispenseri

WIS Virtual Experiences

Sanal showroom WIS Virtual Experiences

2021 - akıllı ve yenilikçi C-Parçaları çözümleri

13 Eylül 2021 tarihinden itibaren Würth Industrie Service ve WINWORK® şirketleri tek bir logo altında faaliyet göstermeye başlamıştır. Würth Industrial Network, 2021 mali yılında dünya çapında 1,911 milyar Euro ciro elde ettiğini bildirdi. Würth Industrie Service, Almanya'da 663 milyon Euro ciro ile yüzde 23,7 oranında büyüyerek tarihi bir rekora ulaştı. 2021 ayrıca istikrarlı bir C-Parça yönetiminin önemine de vurgu yaptı. Kanban kutusuna doğrudan bağlı olan ve üretim malzemelerinin ve diğer küçük parçaların gereksinimlerini ağırlığa göre bildiren sensör kontrollü bir terazi olan yenilikçi terazi sistemi iSCALE'e ek olarak, Akıllı İşyerini sunuyoruz. Geleceğin üretim tesislerinde insanlar otomatik olarak çalışan sipariş sistemleriyle birlikte çalışacak. iSCALE'e ek olarak, sipariş ve envanter yönetim sistemi olarak iPLACER® veya dijital raf etiketi olarak iDISPLAY pilot projesi, geleceğin işyerinde tüm süreçlerin akıllı bir şekilde birbirine bağlanmasını sağlıyor. Ayrıca 2021 yılında, Würth Industrie Service tarihinde ilk kez bir üretim birimi faaliyete geçirildi. Boxberg'deki yeni Systemwerk ile, yardımcı ve işletim malzemelerinin otomatik olarak tedarik edilmesine yönelik ORSY®mat otomatları ile ilgili tüm uzmanlık ve üretim faaliyetleri Würth Group'un tüm şirketleri için bir araya getirilmiştir

 

Systemwerk Boxberg

Boxberg'deki Systemwerk, ORSY®mat otomat ailesi için bir geliştirme tesisidir

Waagensystem

iSCALE tartı sistemi