Müşteri İlişkileri Yönetimi Personeli CRM (m/f/d) Würth Industrie Service Türkiye
Müşteri İlişkileri Yönetimi Personeli CRM (m/f/d) Würth Industrie Service Türkiye
Müşteri İlişkileri Yönetimi Personeli CRM (m/f/d)
Genel nitelikler ve iş tanımı
İş Açıklaması
Şirketimize, fabrikalara cıvata, vida gibi bağlantı elemanları ve teknik kimyasal malzeme tedarikinde uzmanlaşmış personel alımı yapılacaktır. Müşteri ve saha çalışanlarına destek konusunda şirket merkezinde görevlendirilmek üzere:
- Fiyat tekliflerinin hazırlanması, takibi
- Müşteri sipariş takip ve koordinasyonu
- Müşteri ve Saha Çalışanlarının talepleri ile ilgili gerekli desteğin verilmesi
- Düzenli olarak müşterilerle ilgili gerekli analizlerin/raporlamaların yapılması
- Müşteri sözleşmelerinin hazırlanması/takibi
- Sözleşmeli/Proje bazlı müşteri taleplerine yönelik ürün çalışması ve müşteri ziyaretlerinin yapılması
İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
- Eğitim kurumlarının teknik bölümlerinden mezun
- Teknik konularda yetiştirilmeye açık
- Takım çalışmasına uyumlu
- Müşteri odaklı çalışabilen, destek konusunda yetenekli ve istekli
- İngilizcesi iyi seviyede olan
- Etkin zaman yönetimi yapabilen ve planlı çalışabilen
- Sosyal yönü ve iletişim gücü yüksek, ikna kabiliyeti iyi ve pazarlamada başarılı
- Takip ve denetleme yönü kuvvetli
- Sürücü belgeli
- Ofis yazılımlarına hakim
- İstanbul-Silivri bölgesinde ikamet eden
Müşteri İlişkileri Personeli alınacaktır.
İletişim
Sizin için buradayız!
Sorularınız mı var? Sorularınızı memnuniyetle yanıtlarız. Bizimle +90 212 716 5200'ı arayarak ya da e-posta yoluyla iletişime geçebilirsiniz info@wurth-industrie.com.tr.
Würth Industrie Service GmbH & Co. KG formda belirtilen kişisel verileri sizin için talebinizi işlemek amacıyla kaydeder ve işler. Lütfen formlarda zorunlu alan işaretlerine dikkat ediniz. Bu işlemler için, yani ön sözleşme önleminin uygulanması amacıyla işlenmesi için hukuki temel, Veri Koruma Temel Yönetmeliğinin (GDPR) 6. maddesi, 1. fıkrası, b bendidir. Tarafınızca gönüllü olarak verilen verilerin işlenmesi Veri Koruma Temel Yönetmeliğinin (GDPR) 6. maddesi, 1. fıkrası, 1 bendi temelinde gerçekleşir. Bundan sonra işlemeye bizim haklı menfaatlerimizin korunması için izin verilir. Bizim haklı menfaatimiz, sizinle, yani müşterimizle iletişim içinde olmaktan, danışmanlık kalitemizi iyileştirmekten ve sizinle olası sorularınızda kolayca iletişim kurabilmemizden oluşmaktadır. Derlenen veriler tarafımızca sadece sorunuzun ele alınması için ve sizinle iletişime geçmek için gerekli olduğu kadarıyla kaydedilir. Bundan sonra bu verileri silinir.
Tamamlayıcı veri koruma bilgilerini, özellikle de bilgi alma, düzeltme, silme, işlemenin sınırlanması, itiraz ve şikayet etme haklarınızla ilgili olanları Veri koruma açıklamaları altında bulabilirsiniz.