Würth Industrie Service şirket stratejisi
Birlikte aynı yönde ileriye bakıyoruz.

İlkeleri takip edin. Odaklanın. Harekete geçin.

Birlikte aynı yönde ileriye bakıyoruz.

İlkeleri takip edin. Odaklanın. Harekete geçin.

Würth Industrie Service kurumsal stratejisi

Bizi karakterize eden şey. Bizi harekete geçiren şey. Bizim için önemli olan şey.
 

Müşterilerimizin gözünde 1 numara olmayı ve böylece hem ulusal hem de uluslararası düzeyde C-Parçaları yönetiminde kapsamlı bir ortak olmayı hedefliyoruz. Vizyon tesadüfen gerçekleşmez. Bunlar, geleceğe yönelik ve ilerici düşünce ve eylemlerimizin bir sonucudur.

C-Parçaları. Kesinlik ile. Bu yaklaşımla yolumuzu çiziyoruz. Ürün ve hizmetlerimizle müşterilerimize ilham vermek istiyoruz. Benzer şekilde, imalat sektörüne doğru zamanda, doğru yerde ve doğru miktarda C parçaları sağlamayı hedefliyoruz. Müşterilerimiz bizi, maksimum süreç güvenilirliği ve tedarik güvenilirliğinin yanı sıra maksimum sistem ve ürün kalitesi kesinliği ile eşanlamlı bir ortak olarak görmelidir.

Müşterilerimizi yalnızca memnun etmek değil, aynı zamanda onlara ilham vermek istiyoruz. Müşteri memnuniyeti, müşterinin bireysel gereksinimlerinin karşılandığı düzeydeki algısına karşılık gelirken, müşteri memnuniyeti bir adım daha ileri gitmektedir. Beklentiler beklenmedik şekillerde aşılırsa gerçekleşir. Misyonumuz, şirketin tüm birimlerinde, yaptığımız her işte müşterilerimize ilham vermeye devam edecek şekilde faaliyet göstermektir.

Genç, mutlu, iyimser ve çalışkan - bunlar şirketi özünde tanımlayan ifadelerden biri. Würth Industrie Service, adalet, karşılıklı saygı ve güven, doğruluk ve güvenilirliğin yanı sıra öngörülebilirlik ve dürüstlük gibi güçlü değerlerle eş anlamlıdır. Çalışanların işine saygı duymanın yanı sıra minnettarlık ve takdir de elbette söz konusudur. Bu aynı zamanda şirketteki yönetim ve çalışanların birbirleriyle olan etkileşimlerinin yanı sıra müşteriler ve iş ortaklarıyla olan iletişimleri için de geçerlidir. Güvenilir bir yönetim ve işbirliği sağlamanın tek yolu budur.

Würth Industrie Service'te uyumluluk herkes içindir. Würth Industrie Service'in iş başarısı için yasalara uygun davranış, doğal uygulama ve temel gereklilikler önemlidir.

Büyümek ve pazar payını artırmak için çalışıyoruz. Başarılı olduğu kanıtlanmış her şeyi tutarlı bir şekilde takip ediyor ve bu hedefe ulaşmak için yeni şeyler deniyoruz. Bunu yaparken, işimizin ilkesine göre sürekli gelişim ve mükemmellik talebinde bulunuyoruz. Bu şekilde yarının vizyonunu şekillendiriyoruz.

 

Güçlerin birleştirilmesi – On iki başarı faktörü

Würth Industrie Service stratejisi, hepsi ayrı ayrı önemli olan ancak aynı zamanda birbiriyle bağlantılı olan on iki başarı faktöründen oluşmaktadır. Sadece tek bir departmanı ilgilendiren bir başarı faktörü yoktur.

Ürün yelpazesi

Profesyonel endüstriyel C-Parçaları kullanımı için ön koşullar: 1.400.000'den fazla ürün içeren bir ürün yelpazesi. Klasik bağlantı ve sabitleme teknolojisinden, norm ve standart parçalara, kişisel koruyucu ekipman ve kimyasal-teknik ürünler gibi yardımcı ve işletme malzemelerinden, özel gereksinimlere göre uyarlanmış bireysel hizmet konsepti şeklinde tasarıma göre özel parçalara kadar. Pazarımızda, çeşitlilik ve kalite ile karakterize edilen bir ürün yelpazesine sahip olmak ve müşteri gereksinimlerini göz önünde bulundurmak çok önemlidir. Ürün yelpazemiz, müşterilerimizin ihtiyaçları ve yeni yatırımlarla birlikte büyüyor. Geniş ürün yelpazemiz ve özel ürünler yaratma esnekliğimizle müşterilerimizin tedarikçilerini konsolide etmelerini ve böylece maliyet ve zamandan tasarruf etmelerini sağlıyoruz.

Başarı faktörü Würth Industrie Service'in ürün yelpazesi
Başarı faktörü Würth Industrie Service'in uluslararasılaşması

Uluslararasılaşma

Müşterilerimiz uluslararası düzeyde faaliyet göstermekte ve bizim gibi küresel pazarın potansiyelinden yararlanmaktadır. Bu müşteriler ancak uluslararası mevcudiyet sayesinde bütünsel olarak desteklenebilir. Würth Industrie Service, küresel varlığı olan bir şirkettir. Würth Industrial NetWORK, WINWORK®, 40'tan fazla ülkedeki şirketlerden oluşan bir ağ ile, küresel olarak faaliyet gösteren her müşterinin farklı gereksinimlerini özel olarak karşılayabiliyoruz. Bu sayede standartlaştırılmış süreçler, proses ve sistem çözümlerinin yanı sıra dünya çapında homojen kaliteyi garanti edebiliyoruz.

Müşteriye yakınlık

Bireysel müşteriyi ve faaliyet gösterdiği pazarı derinlemesine tanıyabilir, bir güven temeli oluşturabilir ve müşteriyle yakın temas kurarak müşterinin ihtiyaç duyduğu özel bilgileri edinebiliriz. Bunu, ofis ve saha personelimizden her bir müşterimize kişiselleştirilmiş destek sağlayarak başarıyoruz. Bireysel sistem yöneticileri de lojistik işlemler için sahada hazır bulunmaktadır. İşbirliğine dayalı bir ortaklık ve bilgi birikimimiz, trendleri ve ihtiyaçları erken bir aşamada tespit etmemizi ve müşterilerin gereksinimlerine göre özelleştirilmiş çözümler geliştirmemizi sağlıyor. Würth Industrie Service'de müşteri yakınlığı sadece coğrafi bir özellik anlamına gelmez. Müşterilerimizle aramızdaki teması yalnızca düzenli ziyaretler ve dijital iletişim noktaları aracılığıyla değil, aynı zamanda bizi özel kılan çok sayıda etkinlik aracılığıyla da sürdürüyoruz.

Başarı faktörü Würth Industrie Service'in müşteriye yakınlığı
Başarı faktörü Sistemler Würth Industrie Service

Sistemler

Otomatik. Doğrudan. Güvenli. Özelleştirilmiş. Her sektör için. Her türlü amaç için. Müşterinin her ihtiyacına yönelik. Würth Industrie Service, bağlantı elemanları tedarikçiliğinden endüstrinin prosedürel ortamına entegre bütünsel C-Parçaları ortağı olmaya doğru evrilmiştir. Bu gelişmeye katkıda bulunan en önemli faktör, tedarik konseptleri ve geniş ürün portföyümüzle ilgili tamamlayıcı hizmetler şeklindeki "sistemlerimizdir". Bu sistemler kullanılarak müşteriye, örneğin basitleştirilmiş tedarik çözümleri, tam otomatik ikmal, optimize edilmiş dağıtım/depolama veya iyileştirilmiş dijital veri ve bilgi akışı yoluyla optimize edilmiş süreç şeklinde ek bir değer sunulabilir.

Optimum teslimat zinciri

Optimum teslimat zinciri için temel unsurlardan biri, merkezi lojistik yoluyla tüm müşterilerimize doğrudan tedarikin uyumlaştırılmasıdır. Böylece, sektör müşterilerimiz maksimum tedarikçi konsolidasyonu elde edebilir ve ürün trafiğini azaltabilir, ayrıca navlun açısından yoğun küçük sevkiyatlardan kaçınabilir. Birleştirilmiş, nitelikli bir teslimat zincirinin kapasitesini, yüksek hizmet seviyesini ve depolama kapasitelerinin verimli kullanımını ancak teslimat ortaklarımızın sürekli gelişimini sağlayarak ve uzun vadeli ortaklıklar kurarak sağlayabiliriz. Bu nedenle, müşterilerimize ilham vermek için teslimat zincirini sürekli olarak optimize etmek gerekmektedir.

Würth Industrie Service'in optimum teslimat zinciri
Würth Industrie Service'de İnovasyon

İnovasyonlar

Yarının üretimi için yenilikler - Küresel pazarda rekabet edebilmek için üretimler sürekli olarak yeni zorluklarla karşı karşıya kalmaktadır.Endüstri 4.0 çağında akıllı, kendi kendini organize eden, ağa bağlı sistemler talep görmektedir. Üretim malzemelerinin hızlı ve bağımsız bir şekilde sipariş edilmesine yönelik elektronik çözümler hakkındaki yenilikçi Kanban teknolojilerinden yeni otomat teknolojilerine kadar. Araştırma ve sanayi ile yakın işbirliğimizin bir sonucu olarak, imalat firmalarının karşılaştığı sorunların farkındayız ve bu nedenle imalat dünyası ve artan talepleriyle birlikte gelişen yenilikleri ele alıyoruz. Müşteri ihtiyaçları yenilikleri ileriye taşır. Müşterilerimizle yaptığımız günlük çalışmalardan sık sık yeni fikirler üretiyoruz.

Dijitalizasyon

Şirket sınırlarının ötesinde ağ oluşturmaya giderek daha fazla odaklanılıyor. Rekabetin küresel doğası, ürün yaşam döngülerinin kısalması ve inovasyonun hızlanmasıyla birlikte, dijital ve şeffaf süreçler ve çözümler müşterilerin üretkenliği için elzem hale gelmiştir. Dijitalleşen katma değer zincirlerinde sapma kayıplarını önlemek ve günümüz dünyasında verimli bir şekilde faaliyet gösterebilmek için insanların makinelerle, makinelerin de insanlarla etkileşim halinde olması gerekiyor. Würth Industrie Service örneğinde, bunlar akıllı kutular ve sevkiyat sistemleri, RFID destekli Kanban sistemleri ve otomatik olarak yeniden sipariş verme işlevine sahip ORSYmat otomatlarıdır. Müşterilerimize WIS-portal aracılığıyla C-Parça yönetiminde tam şeffaflık garanti edilmektedir.

Başarı faktörü Dijitalleşme Würth Industrie Service
Würth Industrie Service'de kalite ve kesinlik

Kalite ve kesinlik

Müşterilerimizin ihtiyaçlarını takip ediyoruz. Bu nedenle felsefemiz, çalışmalarımızın her adımında süreçleri ve kaliteyi sürekli olarak iyileştirmektir. Test laboratuvarımızın 50'den fazla standarda uygun prosedür için akreditasyonu ve DIN EN ISO/IEC 17025 akreditasyonu, yetkinliğimizi ve titizlikle uygulanan kalite yönetimimizi doğrulamaktadır. Markamız "C-Parçaları. Kesinlik ile." pazarda tedarik güvenliği ile eş anlamlı olduğumuzu göstermektedir.

Kurumsal kültür ve liderlik kültürü

Güven veren bir dizi temel değer ve buna bağlı yönetim kültürü, şirketin başarısı için bugün çok önemlidir ve gelecekte daha da önemli olacaktır. Bunlar yalnızca yeni iş arkadaşlarımızı şirketimiz hakkında ikna etmenin ve onları uzun vadede kaybetmememizin değil, aynı zamanda müşterilerimizin ve diğer iş ortaklarımızın güvenini kazanmamızın da temelini oluşturmaktadır. Kurumsal kültürümüz ve liderlik kültürümüz diğer şirketlerden belirgin bir şekilde farklıdır. Hala güven, alçakgönüllülük ve tevazu ile karakterize edilen, ancak aynı zamanda motivasyon, öğrenmeye isteklilik ve sadece iş ve başarıdan muazzam bir zevk alan standartlaştırılmış bir genel çizgiyi takip eder.

Başarı faktörü Kurumsal ve liderlik kültürü Würth Industrie Service
Bireylere odaklanın

Bireylere odaklanmak

İnsanlar insanlardan satın alırlar. Bu nedenle, başarma azmi, iyimser bir tutum, bağlılık, güvenilirlik, esneklik, takım ruhu, saygı ve güven, birlikte çalışma ve müşterilerimizle işbirliği yapma şeklimizi belirleyen temel özelliklerdir. Çalışanlarımız çalışırken de insana odaklanır. "Teşekkür ederim" kelimesi özellikle birbirimizle olan ilişkilerimizde çok önemlidir. İş ve aile yaşamını uzlaştırmanın yanı sıra engelli bireyleri dahil etmek de bizim için önemli bir faktördür. İnsanlara onurlu bir şekilde davranmak bizim için son derece önemlidir.

Bilgi birikimi

Müşterilerimiz bizden yetkin bir ortak olmamızı bekliyor. Yetkinlik bilgi gerektirir. Bu da ancak ilgili know-how ile sağlanabilir. Müşterilerimiz, sistemlerimiz, ürünlerimiz, hizmetlerimiz ve süreçlerimiz hakkındaki bilgi birikimimiz. Bugün öğrendiklerimiz yarın müşterilerimize sunduğumuz hizmeti geliştirmemizde bize yardımcı olacaktır. İş güvenliği, kimyasal, özel ve çizim parçaları gibi farklı ürün gruplarının yanı sıra işyeri tasarımı ve ayrıca sistem çözümleri için uzmanlaşmış ekiplerimiz, doğrudan müşterinin bulunduğu yerde ihtiyaç odaklı kullanım ve uygulama sağlar. Ayrıca sektöre özgü bilgi birikimimiz için Yetkinlik Merkezlerine yatırım yapıyoruz. Tüm bunlar piyasada mümkün olan en iyi desteği sağlamaktadır.

Başarı faktörü Bilgi Würth Industrie Service
Şirket içinde sürdürülebilirlik

Sürdürülebilirlik

İklim değişikliği, doğal kaynakların kıtlığı, giderek kısalan ekonomik döngüler, dünya nüfusundaki artış ve demografik değişim gibi küresel sorunlar piyasaları, taleple ilgili davranışları giderek daha fazla değiştirmekte ve dolayısıyla kurumsal faaliyetlerimiz yeni zorluklarla karşı karşıya kalmaktadır. Doğru yerde: Bu sadece bizim için değil, her şeyden önce şirketiniz için geçerlidir. Dünyanın en uzak köşelerine bile doğrudan kullanım noktasına tedarik ediyoruz! Bu amaçla müşterilerimize 40'tan fazla ülkede kişisel temas noktası sağlamak için mükemmel bir konumdayız. Bunu yaparken, sürdürülebilir ve vicdani eylemleri ve ekonomik hedefler doğrultusunda kaynakların dikkatli kullanımına yönelik yüksek talepleri göz önünde bulunduruyoruz.